Праект «ЭКСПАРТ ONLINE»


Асноўнай задачай новага праекта Беларускай гандлёва-прамысловай палаты «Экспарт online» з’яўляецца садзейнічанне выхаду айчынных вытворцаў на замежныя (міжнародныя) электронныя платформы – ключавыя кропкі росту экспартнага гандлю ў сучасных умовах.


Прэзентацыя праекта "Экспарт ONLINE"



25 трлн USD
аб’ём сусветнага рынку электроннага гандлю (B2B і B2C)
250%
павелічэнне колькасці заказаў у электронным фармаце за мінулы год
3,5 млрд
інтэрнэт-карыстальнікаў купляюць анлайн

ПАЧЫНАЙЦЕ

«ЭКСПАРТ ONLINE»
РАЗАМ З НАМІ

У рамках праекта БелГПП сумесна з экспертамі ў галіне e-commerce і афіцыйнымі прадстаўнікамі буйнейшых гандлёвых пляцовак праводзіць профільныя мерапрыемствы і арганізуе кансультаванне па пытаннях экспартнага электроннага гандлю, прапаноўвае даведачна-аналітычную падтрымку ў мэтах фарміравання эфектыўнага і даступнага механізма экспарту беларускай прадукцыі па электронных каналах продажаў.

Электронныя пляцоўкі біржавога гандлю

Электронная площадка международной биржевой торговли с широкой географией экспортных поставок, сумма которых превышает 780 млн долларов США в год. На электронной площадке зарегистрировано около 6000 иностранных участников из 71 страны, в том числе 20 брокеров-нерезидентов. 

Міжнародныя электронныя В2В пляцоўкі

Самая вялікая ў свеце В2В пляцоўка з аўдыторыяй звыш 160 млн унікальных карыстальнікаў у месяц. Alibaba.com з'яўляецца міжнароднай гандлёвай пляцоўкай, дзе купляць і прадаваць могуць кампаніі з любых краін, у тым ліку Кітай. Пляцоўка выступае сучасным анлайн каналам прыцягнення B2В пакупнікоў з 200 краін свету. 

Афіцыйны сэрвісны партнёр: ААТ «Агенцтва знешнеэканамічнай дзейнасці»
https://eximagency.by/

Найбуйнейшая еўрапейская платформа электроннага В2В гандлю і анлайн маркетынгу. Сукупны трафік складае больш за 4 млн наведванняў у месяц. Платформа з’яўляецца прэміяльным партнёрам Google ў сегменце B2B, што дае магчымасць выкарыстоўваць інструменты SEO-прасоўвання на 26 мовах.

Афіцыйны партнёр: ТАА «ГрандГектор»
https://grand-gector.ru/

Международная В2В площадка, ориентированная на профессиональных покупателей – участников выставочных мероприятий, организуемых Советом по развитию торговли Гонконга (HKTDC). Аудитория площадки составляет более 2 млн зарегистрированных пользователей; на Китай, САР Гонконг и страны АСЕАН приходится около 43% товарных запросов.

Міжнародная прамысловая В2В пляцоўка з віртуальнымі каталогамі кампаній з 151 краіны свету і інструментамі анлайн прасоўвання. Штогод на пляцоўцы апрацоўваецца каля 153 млн пошукавых запытаў.

Афіцыйны партнёр: ТАА «Вікон»
https://www.weconn.ru/

Міжнародная шматгаліновая электронная В2В платформа ў экасістэме SAP Ariba Network са штогадовым аб’ёмам здзелак большым за 3 трлн долараў ЗША і патэнцыяльнымі заказчыкамі з 190 краін свету.

Міжнародная галіновая В2В платформа ў галіне гандлю прадукцыяй лясной і дрэваапрацоўчай прамысловасці.

Еўрапейская тэндарная пляцоўка з закупкамі краін ЕС, уключаючы дзяржаўныя (B2G) і камерцыйныя (B2B) тэндары. Больш за 700 000 закупачных працэдур праводзіцца штогод.

Афіцыйны партнёр: ТАА «Вікон»
https://www.weconn.ru/

Адна з лідзіруючых В2В пляцовак DACH рэгіёна (Германіі, Аўстрыі, Швейцарыі).

Афіцыйны партнёр: ТАА «ГрандГектор»
https://grand-gector.ru/

Галіновая электронная B2B і B2C пляцоўка ў галіне гандлю будаўнічымі матэрыяламі на тэрыторыі краін DACH рэгіёна (Германіі, Аўстрыі, Швейцарыі).

Афіцыйны партнёр: ТАА «Вікон»
https://www.weconn.ru/

Расейскія электронныя B2G і В2В пляцоўкі

ТАА «РТС–тэндар» з’яўляецца аператарам федэральнай электроннай гандлёвай пляцоўкі для правядзення дзяржаўных, карпаратыўных і камерцыйных закупак. Сукупны аб’ём штогод размяшчаемых на пляцоўцы закупак складае больш за 5 трлн рас. рублёў. У экасістэму пляцоўкі таксама ўваходзяць электронныя магазіны для закупак малога аб’ёму і РТС-маркет.

АТ «Адзіная электронная гандлёвая пляцоўка» з’яўляецца федэральным аператарам электронных таргоў для дзяржаўных заказчыкаў, дзяржкампаній і камерцыйных прадпрыемстваў. Кліентамі «Росэлторг» з’яўляюцца больш за 277 000 заказчыкаў і больш за 582 000 пастаўшчыкоў, сумарны аб’ём праведзеных таргоў перасягае 28,9 трлн рас.рублёў.

АТ «Цэнтр развіцця эканомікі» з’яўляецца аператарам электроннай гандлёвай пляцоўкі для карпаратыўных закупак і продажаў B2B-Center. B2B-Center – гэта 1,7 млн праведзеных таргоў на суму 24,4 трлн руб. і каля 536 тыс. кампаній, працуючых у сістэме.

АТ «Ашчадбанк - Аўтаматызаваная сістэма таргоў» з’яўляецца федэральным аператарам электронных таргоў для дзяржаўных заказчыкаў, дзяржкампаній і камерцыйных прадпрыемстваў.

ТАА «Воблачная дыстрыб’юцыя» – аператар расійскага В2В класіфайда (анлайн-каталога) у сферы аптовага гандлю FMCG, больш за 200 тыс. пакупнікоў у месяц.

Расейскія электронныя B2С пляцоўкі

Крупнейший российский маркетплейс с оборотом более 430 млрд российских рублей и аудиторией 92 млн покупателей, 21 тысяча пунктов выдачи заказов в России, 17 стран присутствия. Сортировочный центр WILDBERRIES в Минске принимает товары для доставки по Беларуси и России.

Ozon – ведущая мультикатегорийная платформа электронной коммерции и одна из крупнейших интернет-компаний в России. На площадке представлено более 27 млн товарных наименований в 20 категориях, ежемесячно площадку посещает более 80 млн пользователей. В 2021 году открылся сортировочный центр Ozon в Минске, где принимаются товары для доставки по Беларуси и России.

Кітайскія электронныя B2С пляцоўкі

Крупнейший маркетплейс Китая, входящий в цифровую экосистему Alibaba Group и ориентированный на реализацию товаров средней ценовой категории внутри страны. Регистрация на торговой площадке доступна для юридических и физических лиц – резидентов Китая, количество активных пользователей превышает 800 млн человек в месяц.

Оператор онлайн-магазина белорусских продуктов питания:
«Guangzhou Expim Import & Export Company» Ltd.
https://shop482413266.taobao.com/

Крупнейшая В2С платформа электронной торговли Китая, входящая в цифровую экосистему Alibaba Group и ориентированная на продажи продукции известных брендов и товаров премиум сегмента внутри страны. Регистрация на торговой площадке доступна для юридических лиц – резидентов Китая, количество активных пользователей превышает 800 млн человек в месяц.

Сервисный оператор: ООО «ИнтерКомпаниЕар»
https://expim.org/

Вторая по величине В2С платформа электронной торговли Китая, ориентированная на продажи продукции известных брендов и товаров премиум сегмента. Регистрация на торговой площадке доступна для юридических лиц – резидентов Китая, количество активных пользователей превышает 400 млн человек в месяц. В 2022 году состоялся запуск Национального павильона Беларуси на платформе JingDong.

Оператор национального павильона: Китайско-Белорусское СЗАО «Компания по развитию индустриального парка»
https://industrialpark.by/

Китайская локализованная версия сервиса коротких видео с 600 миллионами активных пользователей, ориентированная на китайскую аудиторию. Является одним из самых популярных каналов продвижения на территории КНР. В 2022 году состоялся запуск Национального павильона Беларуси на платформе Douyin (抖音).

Оператор национального павильона: Китайско-Белорусское СЗАО «Компания по развитию индустриального парка»
https://industrialpark.by/

Глядзець вэбінары


Alibaba.com - онлайн канал привлечения B2B покупателей


Помощь экспортерам при выходе на рынок Европы (DTAD, IndustryStock)


Откройте международный канал В2В-продаж на EURОPAGES


Fordaq.com: выход на международный B2B рынок продукции лесной отрасли


Доступ белорусских компаний к закупкам в Российской Федерации на ЭТП «Росэлторг»


Современные технологии электронных закупок в Российской Федерации (РТС-тендер, B2B-center)


Торговля строительными материалами 4.0: возможности выхода на европейский рынок (bobbie.de)


SAP Ariba: бизнес-сеть как универсальный инструмент развития экспортных В2В продаж


B2BTRADE: Дополнительные возможности on-line продвижения товаров на внешние рынки


Как начать продавать на Ozon из Беларуси


Развитие экспортных online-продаж на Wildberries


E-commerce Китая: модели экспорта белорусских товаров


Возможности продвижения белорусских товаров на экспорт через электронные биржевые торги (БУТБ)


HKTDC.com Sourcing – B2B маркетплейс для онлайн-выхода на рынки Китая и Азии

Чытаць аб праекце



«Экспарт online»: пашырэнне экспарту праз замежныя электронныя гандлёвыя пляцоўкі

Меркурый № 2, 2021



Alibaba.com – анлайн-канал прыцягнення B2В-пакупнікоў з 200 краін свету

Меркурый № 3, 2021



DTAD і IndustryStock: анлайн-выхад на рынкі Еўропы

Меркурый № 3, 2021



Fordaq: лiчбавыя тэхнологii для лясной галiны

Меркурый № 4, 2021



Мiжнародны В2В-продаж i прасоўванне на EURОPAGES

Меркурый № 4, 2021



Паспяховы запуск анлайн-продажаў у Кiтае

Меркурый № 1, 2022



Доступ на новыя рынкі па каналах электроннага біржавога гандлю

Меркурый № 2, 2022

Для ўдзелу ў праекце неабходна запоўніць заяўку і накіраваць яе на электронную пошту: export-online@cci.by

Спампаваць заяўку на ўдзел

Кантактная асоба ў БелГПП па пытаннях удзелу ў праекце – Казлоў Канстанцін Сяргеевіч, тэл.: +375 17 284 74 22, e-mail: kozlov.k@cci.by.