Беларускія тавары на WB, Ozon і іншых маркетплейсах. Тэматычны семінар прайшоў у Мінску
13 сакавіка 2025 г.

Каля 130 прадстаўнікоў прыватнага бізнесу і дзяржаўных органаў сабраліся ў Мінску для ўдзелу ў семінары «Электронны гандаль – інструмент прасоўвання беларускіх тавараў», арганізатарам якога выступіла Беларуская гандлёва-прамысловая палата.

Семінар прысвечаны важнейшым аспектам выкарыстання электронных платформ для прасоўвання беларускіх тавараў на міжнароднай арэне. У ходзе семінара будуць разгледжаны тэмы продажу беларускіх тавараў праз Wildberries, развіццё праекта «Зроблена ў Беларусі», а таксама выкарыстанне электронных пляцовак для развіцця экспарту.

У мерапрыемстве прыняў удзел старшыня БелГПП Міхаіл Мятлікаў, а таксама першы намеснік міністра антыманапольнага рэгулявання і гандлю Рэспублікі Беларусь Іван Вежнавец.

Намеснік міністра адзначыў, што ў нашай краіне зарэгістравана каля 30 тыс. інтэрнэт-крам і амаль 20 тыс. суб'ектаў гаспадарання, якія займаюцца электроннай камерцыяй. За два гады электронная камерцыя вырасла ў два разы. У сувязі з гэтым правільна казаць аб тым, як нашы вытворцы пазіцыянуюць сябе ў новай форме гандлю. «Мы там мала прадстаўлены, туды трэба больш актыўна ісці, прычым самім вытворцам», – падкрэсліў Іван Вежнавец.

Мерапрыемства прайшло пры падтрымцы ААТ «Сбер Банк» і Wildberries.

Фота
Відэа